Funkcjonowanie Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich w czasie pandemii koronawirusa.

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem dotyczącym funkcjonowania Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w czasie pandemii koronawirusa.

W związku z pandemią koronawirusa apleujemy o ograniczenie wizyt osobistych w celu załatwienia spraw w urzędzie. Prosimy o kontakt poprzez:

  • platformę ePUAP
  • wysyłanie dokumentó pocztą
  • pocztę elektroniczną
  • kontakt telefoniczny

Jednocześnie informujemy, że departament cały czas pracuje. W przypadku pytań lub trudności z kontaktem z pracownikami poszczególnych referatów należy kontaktować się z sekretariatem departamentu pod numerem telefonu:

85 66 54 700
email: row@wrotapodlasia.pl 

W przypadku spraw WYJĄTKOWO PILNYCH podajemy numery telefonów komórkowych do poszczególnych komórek Departamentu Rozwoju Obszarów Wiejskich:

Dyrektor Elżbieta Filipowicz 603 68 44 00

Zastępca Dyrektora Urszula Wojszel 691 380 121

Zastępca Dyrektora Wiesław Kamieński 603 631 980

W sprawach dotyczących rozliczeń wniosków 885 220 471, stacjonarny 85 66 54 709

W sprawach dotyczących weryfikacji wniosków o przyznanie pomocy LEADER 695 667 933

W sprawach dotyczących weryfikacji wniosków o przyznanie pomocy 885 220 474

W sprawach dotyczących zamówień publicznych 609 301 425

W sprawach dotyczących monitroingu i sprawozdawczości 796 23 24 10

W sprawach dotyczących nadzoru nad LGD 691 42 44 77

W sprawach dotyczących kontroli projektów 691 380 104

W przypadku problemów z kontaktem z pracownikami departamentu, W SPRAWACH PILNYCH, należy dzwonić pod wyżej wskazane numery telefonów.

 

Czynności kontrolne u Beneficjenta

Informujemy, że wszelkie czynności kontrole, które pracownicy departamentu mieli wykonać u Beneficjentów zostają zawieszone do odwołania.

 

Wymagana dokumentacja

Infomujemy, że w przypadku trudności lub braku możliwości uzyskania dokumentów, które są niezbędne do oceny wniosku lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków umowy i jeśli jest to spowodowane przyczynami niezależnymi od Beneficjenta, istnieje możliwość wystąpienia o przywrócenie tego terminu na dokonanie takiej czynności (powrót do sytuacji sprzed wystąpienia niezależnej przyczyny).